Dilekb Fasulyeninannesi benimki de öyle yapıyor bazen ama hallediyor.. soğukkanlı olmakta fayda var. Tabi gözlemleyeceksin hep.
Fasulyeninannesi Dilekb inşallah sakın kalmak çok zor panik bir insanım öğürdükce korkudan elim ayağım bir birine dolaniyor
Dilekb Fasulyeninannesi Öyle yapma.. o da panik yapar cnm öyle.. ve alışması daha zor olur. Allah yardımcın olsun…
Misskokulum Fasulyeninannesi severek yendiği tek şey yoğurt ve meyve sabah kahvaltıya yarım yumurta sarısı 2 tane kabuğu soyulmus tuzsuz zeytin ve rendelenmiş salatalık koydum hepsine yüzünü ekşitti olduğu gibi çöpe gitti ben de üzülüyorum ama alışma aşamasında diye düşünerek teselli ediyorum kendimi biz de 7 ay 4 günlüğüz bu arada 🥀
Fasulyeninannesi Misskokulum ilk baş güzel başlamıştı alıyordu şimdi yok bende neye heveslenip yapsam çöpe gidiyor yemiyor
Misskokulum Ayka9045 canm kaç aylık seninki bilmiyorum ama bilinçsiz yedirmeyin kesinlikle yargılayıp kınamıyorum açken deneyin sevdiği şeyleri verin illa ki yiyecek
14112019 Gercekten ek gıda cok zor bir süreçmiş kızlar, bizde 1 aydır yedirmek için çözüm bulamadık Allahım yardımcımız olsun
Ayka9045 @Misskokulum 7 Aylik olucak yakinda dogru diyosun yese bile bilicsizce yiyo @Fasulyeninannesi bugun gun boyu yemek saatlerinde hic izletmeden yedirmeye calisdim, aksam yemeyi 1 2 kasik aldi yemek istemiyordu esimde dayanamadi ac dedi bende yine acdim tabaginin neredeyse cogunu bitirdi amma @Misskokulun dediyi gibi bilincsizce yedi