Hanımlar dün bi post açmıştım sol göğsüm iç taraftan aşağı doğru şiş ve kızardı ağrıyo Ateş de yaptı diye duş aldım taradım titreşim yaptım Sağdım 60 CV çıktı ama bugün sadece orası kızarık ve hala sert ve kızım silikonla emiyo emerken süt gelmiyor o sert yeri sıkıyorym süt gelmiyo ama sağında geliyo anlamadım nasıl geçer bu yeni emerken neden süt gelmez ki :(( yardımcı olun lütfen