Kediannesi Bebeğim 22 günlük emziriyirum iki göğsümü de aradan 5 dakka geçiyor ağzını arıyor 1 ölçek veriyorum mama susuyor ağlamıyor aranmiyor mama içiyor aradan 10 dakka geçiyor yine aranıyor kaynanam diyor hep ac bu bebek sütun yok of ne ypm
Nunu2020 Kediannesi kaynana bakma bebeklerde emme refleksi var ne kadar verirsen emer . Benimde öyle oldu aç bu çocul aç bu çocuk şimdi oğlum 2,5 aylık 6,500 kg mama şişirdi diyo :((( meme ni ver zamanla sütün çoğalır
Prensinannesii06 Kediannesi bebekler anne kokusuyla güvende hissettikleri için ilk 2 3 ay sürekli emmek istemeleri çok normal bu aç oldukları için değil ve zaten emme gücü kuvvetli olmadığı için dinlene dinlene emiyorlar ben ilk 2 ay 2 saat göğüsümde durduğunu bilirim 2 saat emerdi 10 dakika sonra tekrar isterdi doktorum normal senin kokunu arıyor dedi mamaya gerek yok dedi ki zaten 2 kilo almıştı 1 ay da siz kayınvalidenize bakmayın her istediğinde emzirin kendi bırakmadan siz bıraktırmayın göğüsünüzü
Aybuke_27 Kediannesi benim oğlum da öyle cnm üç aylık emziriyorum kusuyor sürekli karnı tok tekrar emmek istiyor mama yapıyorum 100 ml düşün onu içse bile meme istiyor sürekli emmek istiyor akşama kadar meme ağzında sütün birikmesine bile izin vermiyor
minnosvetontis Kediannesi ac degildir canim minnacicik midesi zaten. Esim ben uyuyorm diye uyandirmaya kiyamams cocuga 70 cc yakin mama vermis bi uyandim ust bas degistiryo cikartti ama hepsini istahla aldi diyo. Elbet alir doydugunu anlamiyor ki fazla oldugu icinde cikariyor. Sen doymuyor diye dusunursen sutunde etkilenir. Emin ol suan doya doya yetiyordur sadece hizli sindiriyorlar senin kokunu istiyor guvende olmak iyi gelir emmese bile surekle acikmis gibi meme ister ilk donemler surekli memeye yapisik gezerdik normaldirr🥰
Minikhayat_1 @Kediannesi çocuk aç değil bebeklerde emmek refleks olduğu için hep açmış gibi aranır emmek ister birşeyleri ve doyduklarını anlamadıkları için bu bebek aç diyorsunuz halbuki değil onun midesi şuan erik kadar düşün yani doymamasının imkanı yok ah bu Kaynanalar ya bir kerede motive etse şaşırıcam sen rahat ol o çocuk doyuyor emzik vermeye çalış emziğe alıştır rahat edersin
Kediannesi Minikhayat_1 emzik verdim tutmuyor yüzünü buruşturuyor kaynanam aslında çok iyi bi kadın ama bebek konusunda çok baskı yapiyir sürekli yememi istiyor ye ye yeeeeeeee süt olsun inek gibi yiyorum biktim ama bu kadar süt artırıcı besinler tuketmeme rağmen çok az sütüm gidip gelip diyor bu bebek aç yazık memen de küçücük sütun de yok mama ver büyüsün yazık
Fun İkisinide emzirmenize rağmen neden mama veriyosunuz ki? Yenidoğan bebekler sadece aç olduğu için değil daha adapte olamaz dünyaya size ihtiyacı var güven duymak için sürekli aranabilirler siz 2 saati geçmeyin. Emzirme vaktini siz değil o seçsin
Kediannesi Fun ya iki mememide veriyorum emip ağlıyor sağıyorum çok az süt çıkıyor kilo alacağına verdi bizde mama günde 2 ölçek veriyoruz nama yiyince sakinleşiyor uyuyor
55eren55 Kediannesi kaynananın seni motive etmesi gerek sen gene de ye jetlerden bol su iç ilk zamanlar hep emmek isterler bende bu hep böyle mi gidecek diyordum ama geçiyor bi de emzik ver gerçekten ben vermediğime pişmanım şimdi ilerde meme de uyumaya alışır diye korkuyorum
hira5bugra- Kediannesi mama vermeyin derim daha 22 günlük emdikçe süt kanallarınız açılır ve süt olur yemenize içmenize de dikkat ederseniz oh mis gibi süttt