Baharece sadece anne sütüyle, emzik biberon almıyo hiçbir şekilde, beni emzik olarak kullanıyo,ama on günden beri 150 Gr almış bu sefer neden böyle oldu anlamadım, huysuzluğu yok çişi kakası da gayet normal, sadece öncesine göre daha çok uyumak istiyo acaba atak filan mıdır