Canım kucağında falan ölçüyor olabilir misin ateşi, 40 derece ateş ciddi olabilir, 38,5 düştü demişsin gerçi. gece yükselirse acile git Allah korusun, aşıyı da çocuğunuzun sağlığı için yaptırıyorsunuz kendinizi suçlamayın ne güzel bilinçli bir annesiniz birde limonlu çorap çok işe yarıyor ateş düşmesi için👍