Möllers kullanmayı tercih ederim ama oğlum 15 aylık olacak. İki günde bir 2,5 ml verdiğimizi varsayarsak 120 ml civarı yapıyor. Fakat möllers 250 ml. Yani yarısı çöp. O yüzden Ocean başladım ben. 3 yaşına falan gelince möllers kullanırım diye düşünüyorum.