Merhaba, size yardımcı olmak isterim. Biz de aynı dertten muzdaribiz ve aylardır mücadele ediyoruz. Başlangıçta sadece bizim dairede var zannederken komşulara sorunca üst katlar da dahil olmak üzere hemen hemen herkeste olduğunu öğrendik. Şu an binanın girişi sinek ölüleriyle dolu ve mide bulandırıcı; temizledikçe aynı durum tekrar ediyor. İnternetten araştırmama rağmen konu ile alakalı çok fazla paylaşım bulamadım. Adları “tuvalet sineği” ve her ne kadar lağımdan da çıksalar çok şükür ki büyük bir hastalık bulaştırmıyorlarmış. Giderler tıkalı veya borularda çatlak varsa ortaya çıkarlarmış. Bir umut, çare olur diye kullanmadığımız ilaç kalmadı fakat nafile; hiçbir şey çözüm olmuyor. Binaca ilaçlama yapıldı, belediyeden gelip baktılar bir sorun göremediler. Bina sakinleri kanalizasyon borularına ulaşmak için eşik açtı, bulamadılar derken derken en son sucu çağrıldı; ucunda kamera olan bir tel ile lavabonun ve tuvaletin giderine baktılar. Giderlerin içinde yüzlerce belki binlerce o sineklerden var. Yarın karşı komşunun tuvaleti kırılarak tesisata bakılacak, kırılan fayansların yenilenmesi hariç masraf tutarı 6.000 TL. Gelişmeler hakkında size de bilgi vereceğimden hiç şüpheniz olmasın. Dilerim tez vakitte kurtuluruz bu illetten. Sağlıklı günler dilerim.