Merhaba kızlar bebeğim 13 aylık yaklaşık 1 buçuk 2 aydır yürüyor. Yürümesinde hiç bir sıkıntı yok gayet düzenli ancak sağ ayağında içeriye doğru çarpıklık var. Başlarda ayağını atamıyordur rahatlıkla sonuçta daha yeni yürüyor derdim ama hala bir düzelme göremedim. Bu durumu yaşayan anneler var mı? Ortopediye götürmek istiyorum ama coronadan dolayı erteliyorum. Eğer ertelenecek birşey değilse çok üzülürüm 😭