Deniiz Biz de 6 aylık olduk pişiği devam ediyordu denemediğim bez kalmadı paddlers deneyim bir de dedim ve çok memnun kaldım pişiği geçti sızdırma koku falan olmadı fiyatı da uygun ama her bebek farklı tabi
minnosvetontis sevgi91 evy baby bir kez degistirdim sleepy cok sizdiryodu kaka cis ve cok sıkıyordu iz yapiyordu 1 2 beden buyuk aliyordum buseferde cok kaba duruyordu ama suan cok memnunum 👍🏻
Duuyguum LiTeraRy benim oğlan beş aylık sırt üstü durmuyor hiç oturmuyorda daha haliyle o yüzden iz olayı olmadı henüz ileri için bişey diyemem tabi ama emiciliğini çok beğeniyorum gerçekten beş olayı galiba biraz şans işi her bebeğe her bez uygun olmuyor dediğin gibi
Aybikelina sevgi91 sleppy kullanıyoruz daha 2 ayligiz sızdırma yok pişik yok ama ilerleyen zamanlarda bebek büyüdükçe sızdırma yapıyormuş 😊
Incitosum Mom9 ben slepy kullaniyordum fakat son 2 3 pakette agir kimyasal koku farkettim slepy icin soyluyorum rica etsem bi koklayahilir misiniz e bebekten almistim iade ettim onlarda farkettikleri icin kabul ettiler. Acaba sizde bahsettigim koku var mi
Mom9 Incitosum yok valla primadan sonra kullandığımız için çok normal geldi kokusu. Prima çok ağır kokuyordu. Çişini yaptığı zaman falan da sadece çiş kokusu alıyorum
Nevoo sevgi91 bende prima premium care kullanıyordum molfix pure soft güzel ve sleepy naturel çok memnunum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi zeynepin_annesi31 yeşil yazılı sarı paketlerinde peoblem oluyormuş ya sizde bizim kullandigimiz pKete geciin fazla pamuk koyuyorlar demekki
zeynepin_annesi31 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aynen canım bende mor paketi deneyeyim teşekkür ederim