Ebruferit sevgi91 ben de hep prima kullanıyordum kesinlikle bunun üstüne bez yok demiştim takı canbebe ile tanisana kadar 😊 canbebeyi de çok beğendim sizdirma taşırma yok inceliği de İdeal ben memnunum canim
Mom5874 sevgi91 Biz Goon premium soft kullaniyoruz, cook memnunum. O kadar yumusak ki bir de dogal olmasi da tercih sebeplerimden. Ilk dogdugunda sleepy natural kullandik, cok güzel , dogal ama sert o yuzden goon’a gectik
Birkoalaanasi Canbebe krallığı diye birşey var. 8 ay bitti sızdırma, pişik, sıkma, koku yapmadı bize.
Defneyelin Birkoalaanasi canbebenin çeşidi var mı? Mesela benim kızım şuan 2 aylık hangisini almalıyım? Ve fiyat nedir bilginiz var mı
LiTeraRy Duuyguum cok kalin gelmisti bana ve cok sizdirma yasadim kaliplarida diger bezlere gore daha kucuk gelmisti bana degistirdim mecburen siz memnunmusunuz
Yasemin000 4 ay prima kullandım 8 aydır minies kullanıyorum pişk olduğunu hatırlamam bile yapıları çok benziyor ve çok uygun fiyatlı
Alisa58 sevgi91 yok cnm huggıesss denedim kalın ama içeriği temiz püre softttt denedim güzel bez ama baya pişik yaptı primaylaaa devam 6 numara kullanıyorum zaten çok fark yok diğer bezlerle hiç şaşma bacım 21 aylıgız
Incitosum Mom9 ben slepy kullaniyordum fakat son 2 3 pakette agir kimyasal koku farkettim slepy icin soyluyorum rica etsem bi koklayahilir misiniz e bebekten almistim iade ettim onlarda farkettikleri icin kabul ettiler. Acaba sizde bahsettigim koku var mi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi sevgi91 Evy baby der, susarım. O kadsr bez denedim sleepy, canbebe, turco vs. Hepsi poposunu ıslak bırakıyordu. Koku yok, saf pamuk mükemmel emicilik. Altından alırken parnaklarımı bastırıyorum elim bile ıslanmıyor 🥳🧡
zeynepin_annesi31 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi canım bende evy baby kullanıyordum başlarda cok memnundum 2 numaraya geçtikten sonra poposunda pamuklar görmeye başladım böyle bir şey yaşadın mi acaba
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi zeynepin_annesi31 Hayır yaşamadım 5 numara kullanıyoruz biz. Mavi yazılı olanı siz hangi paket aldınız acaba?
mihrosum 5 ay molfix kullandım asla tavsiye etmem. Berbat bir bez. Prima premium care e gectk meger ne guzel bez mıs valla
LiTeraRy mihrosum aynen canim 2 ay kullandim 2 ne dedim hergun kakali don cisli don yikiyordum cok kalin vee cok iz yapiyorduu 2 numarasi bilee kalip. Gibi bir bez geldi bana valla bende prima premium care gectim gercekten biz bez kullanmiyormusuz cocugun altina karton bagliyormusuz dedim esime okadar guzelki coook memnunum ama biraz pahali iste 😁🤦♀️