Ek gıdaya başlayalı 2 ay oldu 7 aylığız . Bu sıra diş çıkardığı için memeyi reddediyor.normalde yarım kase çorba verirdim sonrada emzirirdim , ancak memeyi şuan almıyor , çorbayı içirdikten sonra buzluktaki anne sütünden vereyim diyorum , kaç ml vermem lazım , ek gıda olmadan 130 -140 içiyordu , yarı ek gıda yarı anne sütü diye düşünürsek 70 - 80 mi vermem lazım ? Bu arada kızım 7 kg , doktor arkadaşım şuanda kilo hesabına göre 150 - 160 içer demişti 😉