Merhaba. Birşey soracağım. Benim bebeğim anne karnındayken sağ ayağını biryere koymuş oradan hiç oynatmamış ve dışarıya doğru basıyor o ayağını çok doktora götürdüm daha küçük belli değil dediler. Şuan 5 aylık oldu ve çok belli dışa doğru bastığı. Masaj yap geçer dedi doktorlar yapıyorum ama herhangi bi düzelme yok. Başına böyle bi durum gelip düzelen varmı ya da siz bana ne önerirsiniz