Naimeaytekin arkadaşın dediği gibi bir kere değil düzenli olarak verin zeytinyağını bol su içirin ve kayısı haşlayıp verebilirsiniz. Benimki 7,5 aylık bizde de kabızlık oldu kayısı ve hurma verdim bol su içirdim. zeytinyağını sabah akşam verdim 5. Günde yaptı şükür. Bugün de doktora gittik. çatlak oluşmuş krem verdi kabızlık olursa zeytinyağı ver dedi.