Bebegımde egzama var bu sekılde degıl egzamanında bır cok cesıtı var ama bence alerjı gıbı duruyor zaten egzamanın cocuklarda etkısı alerjıdır sizi emıyorsa sızden gece bılır benım bebegımde tavuk vermedıgım halde beni emdıgı ıcın ona gecıyomus test yaptırıp öle bulmustuk yedıgıne dıkkat ederek takıp et ama gecmezse kanda alerji testi yaptıra bılırsın