Derosss Hangisini tavsiye edersiniz kızlar molfix 3 numaraya geçtik cildini kızartmaya başladı sızdırdığı yetmiyomuş gibi evdekiler bittiğin de primaya geçicem hangisini tavsiye edersiniz kullanan anneler yardımcı olur musunuz 🙏🏻
Selcan Derosss ben premium care kullanıyorum dogdugundan beri memnunum ama bebekten bebeğe değişebilir belki
nursocum Derosss bende premium care kullanıyorum ama yaz geldiği için aktif bebeğe gecicem ikisindende çok memnunum
Derosss ilknurgoksu 4 ay 18 günlük canım şuan yanık gibi kızardı geçiremiyorum arasında ki fark ne aktif bebekle car ın 🙏🏻
afraliya Derosss prima premium care kullanıyorum kullanmaya başladığım günden beri ne bir kızarıklık ne bir sızıntı hiçbirşey yaşamadım.🥰Öncesinde bende molfix kullanıyordum ve kızım çok kötü pişik olmuştu 1-2 haftada anca geçirebilmiştik.😣
Derosss afraliya her gün bepantol sürüyorum geçmiyo kızarlık popsunun içi yanmış gibi aynı ya geçer sandım geçmedi asla 😕
afraliya Derosss değiştir kuzum bezini bendede böyle kızarıklık oldu bende uzun süre pansuman falan yaptım ama sonra pişiğe dönüştü bir sürü krem denedim 2 haftada falan anca tamamen kurtulduk keşke erken değiştirseydim bezini dedim🤷🏻♀️
nursocum Derosss aktif bebek biraz daha ince daha rahat eder diye düşünüyorum premium care bezin içinde petekli bi yapı var çiş yada kaka yapınca suyu hemen çekiyor katı bişey varsa üstte kalıyor aktif bebek kötü değil ama kullanışlı ince biraz daha
ilknurgoksu Derosss canım ilk zamanlar sulu ve çok yapıyorlar ya o yüzden sızdırmaması için biraz daha kalın aktif bebe daha normal arada büyük fark yok aktif bebe daha uygun 3 4 numarayı tanesi 80 kuruşa falan denk geliyordu galiba
Derosss afraliya evet ya hiç tahmin etmedim bezden dolayı olduğunu çok üzülüyorum şuan sürekli krem sürüyorum evdekileri de atmak istemiyorum verecek birini de bulamadım mecbur kullanıcam çok az kaldı zaten hemen degiştiricem sağol canım 🙏🏻🙏🏻❤️
VERA19 Derosss Evet canım kızarıklık sorunu yaptı,bide ben 1 alana 1 bedava olduğu için 2 Li paket almıştım,2 paket bitene kadar kızımın poposu hep kızarık kaldı.Bırakır bırakmaz geçti.Bebekten bebeğe göre değişir tabi ki🤷🏻♀️