5yildir portakal buyuklugunde cikolata kistim var her adet doneminde cok fazla agriyor sirf kistler gider diye normal dogul yaptim ama malesef hala yerinde duruyor yine sanci seklinde agri giriyor bebeğimle ilgilenemiyorum mamada kullanmiyoruz. Parol ictim ama agriya bana mısın demiyor baska emzirirken hangi agri kesici kullanilir