Aryaimoms Merhabalar iyi pazarlar 25 günlük bebeğim 2 gündür 2 3 kere fışkırır gibi kustu bu sabaha karşı kustugu çok fazlaydı baya fazla. Ayrıca kakası hafif yeşile dönük üşütmeye bağlı biliyorum dün gecede krema gibi süt kesiği gibi çıkardı ağzından üşütmeye bağlı fışkırır gibi kusma normal mi anneler çok korktum ben biraz
Gizemre Aryaimoms benim oğlumda o günlerdeyken hep fışkırarak kusardı gazını ihmal etmeyin çıkarın sonra sonra düzeldi ama yinede bi doktora götürün üşütmüş olabilir
IrmakBilgin Aryaimoms biz bu şikayetle gittiğimizde idrar kültürü yapıldı ve e coli bakterisi üremişti antibiyotik tedavisine başlamıştık. İhmal etmeden götürün. Çok geçmiş olsun 😔
Alaz Kaka hakkında bilgim yok ama kusma reflü olabilir benim oğlumda da var çünkü ilk zamanlar ötle az az kusuyordu gittikce cogaldı yatagınn başını yüksek tut istersen yatırırken