Kızlar bebegim 4 ay 13 günlük Bi kaç gündür huzursuz özellikle ögleden önce ağlıyor sebepsizce, anne sütü alıyor sadece geçen hafta 4.ay aşisını yaptırdık kilosuna bakıldı gayet güzel gelişimi iyi dendi, fakat bugün binada ki yan komşum kapıya geldi ; çocuk 2 gündür ağlıyor sikayete gelmedim yanliş anlama ama aç mi acaba seni emiyorsa sadece büyümeye başladığı için doymuyordur yemeklerin suyundan vermeye başla biz hep öyle gördük öyle büyüttük dedi, bende kbakmayın ama bebek bende aglamasını istemem ama aglıyor dedim ( bu arada sürekli eli agzında benim elimi agzına sokuyor, salyası akıyor)
Eşimde evdeydi duydu kadının dediklerini kafamız karıştı haklı olabilir mi. Bu arada sütüm var birini emerken diğeri akıyor ama bilemedim ki 🙄🙄 haklı olabilir mi