Ldy evet fiyatlar hemen hemen hep aynı zaten. İnsan onları da gözden çıkarıyor. Dediğiniz doktora da mutlaka yönlendireceğim çok yeşekkür ederim. Evet rahim filmi çekilmiş rahimde sıkıntı yok demiş tüp bebek olur demiş ama yumurtalık kanalları kapalı sanırım ama açılmaz mı ameliyatla falan bilemiyorum tabi