27 günlük bebeğim Sürekli emmek istiyor çok emdiği için de Her emmeden sonra az veya çok kusma yapıyor. ilk 15 günlükken her saat başı emziriyordum doktor kontrolde 10 günde 600 gr aldığı için reflü olabilir mutlaka 2 saate çıkar gerekirse emzik kullan dedi. bunu uygulamaya başladıktan sonra bebek her uyandığında aranmaya başlıyor vermeyince susmaksızın ağlıyor tam olarak doğrusunu bilemedim. diğer bir konuda özellikle emme isteği olduğunda ağlama şekli değişik bu biraz kafa katıştırdı bizde kesik kesik ağlama var sizce bir problem varmıdır .