Tatliskooo evet bugün çocuk doktoruna götürdüm doktorumuz maşallah güçlü kuvvetli çok iyi yürüyor dedi çok hareketli fakat iştahı çok açık sürekli emme derdinde oturdugumda veya yattığımda gelip hemen yakamı açıp emmeye çalışıyor ve elimizde ne görse alıp yemek istyor 🤣 bende çocukken kiloluymusum ama gene tedbiri bırakmamak gerek endokrine goturucem 21 Mayıs’ta🙏