Bebeğim 15 aylık çok iştahsız sadece irmikli falan muhallebi tarzı şeyleri seviyor onlarda genelde su ile yapıyorum ama biraz daha besleyici olsun istiyorum hala emiyor ama pirinç ununu irmiğini vs devam sütü ile yapsam olurmu acaba? Bu arada biberon vs almıyor yani içirmem mümkün değil sadece mamalarına katabilirim kullanan varsa Farklı önerilerde olabilir bide genelde ne marka kullanıyorsunuz en iyisi hangisidir