GSA1319 Merhabalar 6 aylık olup da hala anne sütü alan bebeği için doktorundan beslenme tablosu almış olan var mıdır? Rica etsem paylaşabilir mi? 🙏🏻
GSA1319 Azizeguney yirmi gün sonra 180 günlük oluyor inşallah ben o tarihte okullar kademeli açılmış olacağı için başlayacağım galiba yoğurt ile başlamak istiyorum ki o zamana kadar alışmış olsun mümkünse fotoğraf atar mısınız?
Azizeguney GSA1319 1- https://imgyukle.com/i/rMB4un 2- https://imgyukle.com/i/rMpRuG 3- https://imgyukle.com/i/rMpQJs Bu arada ben kızım 5 aylıkken yoğurt yedirmeye başlamıştım. Doktorum ek gıdaya geçerken bu listeyi verirken b"i şey verdin mi hiç?" diye sordu “yoğurt” dedim “iyi yapmışsın bu listeyle devam et yoğurtlu tarifler yaparsın” demişti. Yoğurt verebilirsiniz yani