Arhan-Tansu Kızlar selam bebek emince süt geliyor ama uyuyamıyor yeterli gelmiyor sanırım bana tavsiyelerde bulunur musunuz 9 günlüğüz daha 🙁meme tutmayıda yeni yeni anlamaya çalışıyor
Benanin_Annesi Arhan-Tansu Hiç bişey arttırmıyo ya bence benim öyleydi çünkü. Formda bana ananas suyu dediler,yulaf ezmesi,tahin,helva birsürü şey dediler hepsinide denedim hiçbiri fayda etmedi Sadece bulgur pilavı benim sütümü fazla yapıyo tabi herkeste farklıdır
cevikoznur95 Arhan-Tansu benim 3 ay12 günlük bebeğim var canım sütüm coktu biara bebeğim meme reddine başlamıştı çok emmedigi icin baya azalmisti tahin helvası gerçekten çok arttırıyor ve tabiki en başta bol su icmen🤗 2 gündür emmeye başladı yine ve bol bol emzir
Esraela_ Arhan-Tansu ahududu surubunu suyla karistirim iciyodum hemen süt yapiyo. Hastanede tavsiye ettiler gercekten ise yariyo.
ZeynepUlku Bol bol su iç canım. Rezene çayı da çok iyi geliyor. Hatta rezene top kimyon ve anasonu karıştırıyor aktar gaza falan da çok iyi geliyor. Sütlaç tarçın falan da iyi geliyor bana doğum yaptığım da hemşire demişti ama en önemlisi bol bol su. Sütün büyük bi kısmı suda oluşuyor o yüzden su içmeye çalış içebildiğin kadar
Bulutunannessi Bulgur pilavı, hurma, ve bol bol su.. bunlar bana çok güzel süt yapıyor bide tatlı şeyler ama su kesinlikle çok tüketmeni tavsiye ederim
Siyahbeyazz 8 gün oldu sezaryen olalı canım ilk 3 gün nerdeyse sütüm hiç yok denilecek kadar azdı mama vermek zorunda kalıyordum araştırdım doğal damla buldum eczaneden bestlak damla resmen hayat kurtarıcım oldu sadece 2 gün kullandım inanılmaz derece sütüm geldi bebeğim uyurken bile göğüslerimden süt çıkıyordu tişörtüm ıslanıyordu resmen mamayı bıraktık çok şükür şuan sadece benim sütümle doyuyor kesinlikle tavsiye ederim 🙏
Arhan-Tansu Siyahbeyazz ay ne güzel Maşallah normal doğum yaptım bende hastanede sütüm hemen geldi bebek kavrayamadı daha sonra ememediği icin mama vermek zorunda kaldım aptamil şimdi sütüm o çekince geliyor ama az geliyorki ağlıyor sürekli sarılıkta var seviyesi 10 iyi beslenmesi lazım
Siyahbeyazz Arhan-Tansu allahım yardımcın olsun canım anlıyorum benim bebeğimde kavrayamadığı zaman çok ağlıyor 🤦♀️
Siyahbeyazz Arhan-Tansu çözüm yolu bulana kadar böle olucak galiba bu duruma canım sıkılıyor ama pes etmemeliyiz 🙏♥️
Arhan-Tansu Esraela_ öylemi bende deniyim o zaman ama benim bebeğimde emme problemide olduğu için benim gelmiyor sanırım
Esraela_ Arhan-Tansu benim bebegimde ememiyodu iki gün ac kaldi 1,5 kilo verdi ama pes etmedim devam emzirdim, sagip verdim aksamlari öyle öyle alisti :) sizde pes etmeyin allah yardimciniz olsunn 💗