NAZENDEM Slm a kizlar Kizim 3 ay 18 günlük. Bu aralar gece beslenmesi cok artti haliyle uykusuz ve zombi gibiyim ise de gidiyorum :) gece emmesine alismasindan korkuyorum acaba doymuyor mu yoksa aliskanlik mi yapacak. gözlerimin alti zaten mor iyice artti. benim gibi göz alti morlukları olanlarin kullanip fayda gordukleri krem vs varsa yazabilir mi
bsk89 NAZENDEM bende aynı durumdayım zaten mordu ise başladığımdan beri memeye yapışık yaşadığımızdan iyice çoğaldı bende cok dertliyim varsa ise yarar bi krem parasını geçtim artik ne kadar olursa alacagim
NAZENDEM bsk89 aynrn ya kullanip mrmnun kalanlar keske yazsa. bende iki haftadir ise basaldim aacaba odnan mi memeye yapisiklar kac aylik sizinki