ErvaEla Bebeğim 4 aylık artık mama meme olarak devam etmek istiyorum , hangi mamayı almalıyım ve mamayı nasıl yapmalıyım ölçüleri nasıl belirleyeceğim hiç bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
Burciny ErvaEla ben sma kullanıyorum ama her bebeğe her mama iyi gelmeyebilir kimine kabız yapar kimine kusturur bunu sizin bebeğiniz belirleyecek 30 cc suya 1 kaşık mama yapıyorum
ErvaEla Burciny ben ara ara aptamil kullandım herhangi bi yan etkisi olmadı ama hıpp de çok öneriyorlar bilemedim açıkçası , teşekkür ederim