Canlar 10 aylık kızım var böyle canı sıkıldığı zaman kızdığı zaman bi de hayır yapma deyince yüzüme baka baka tekrar kafasına vuruyor, saçını çekiyor .zaten yok üç tel saç var kafada böyle bişey yaşayan oldu mu hiç bebeğinde. Her zaman yapmıyor ama bu aralar Çok dikkatimi çekiyor bir aydır falan yapıyor bunu