Kubra_2019 Bunun hakkında post açmıştım. Hastanede cok daha kisa surede iyilesir, neyse ki farkeden doktor olmuş, şanslısınız. Bebegin yeme kalitesi dusecek bu donemde, nefes almakta zorlandığı icin. Eger oksijen seviyesi de düşerse rengi de solacaktir. Hastanede hepsinin takibi yapılıyor.
Eger yine de evde tedavi edecegim diyorsanız, ilaclarini saati saatine almasi cok onemli en başta. Antibiotik aksatilmamali. Havası gece dahil olmak uzere nefesi normale dönene degin aksatmadan verilmeli. Bol su içmeli ılık olacak sekilde. Terlememeli kesinlikle. Bulunduğu odada süpürge açılmamali ama asla toz da olmamali. Havlu vs kurutulmamali. Sigara parfum kesinlikle kullanılmamalıdır. Eger ek gidaya gectiyse kati seyler vermemeye dikkat edin, bogazina kaçabilir Allah korusun. Çünkü soluk almasi güçleştigi icin agzindan da nefes almaya calisacaktir. Hafif corbalar verebilirsiniz. Antibiotik pisik yapacagi icin buna da simdiden önlem almalisiniz. Doktor probiyotik yazdi mi? Eğer yazdıysa oroflor tarzı ishal icin iyi gelir. Krem de surmeyi ihmal etmeyin poposuna. Yarim fincan ihlamur da icirebilirsiniz. Onun dışında doktorun onermedigi alternatif tıp tekniklerine cok başvurmamanizi oneririm. Bizim 1 ayi bulmustu iyilesmesi ancak bronsiti epey ilerlemis derecedetdi, maalesef doktor ihmali. Umarım siz bir an evvel atlatirsiniz..