zeynan Bu 2 ay içerisinde LİV’e giden var mı Ankara’da? Cumartesi gününe 18 ay kontrolü ve aşıları için randevu aldık. Ama tedirginliğimiz var, hastane ne durumda bilmiyoruz. Giden varsa tecrübesini paylaşırsa çok memnun olurum.
ZeynepUlku Bizde 2. ay aşısı için gideceğiz. Reyhan hanım varmış onu tavsiye ettiler ama daha önce hiç gitmedik. Siz kime gideceksiniz? Burda bekleyim bende
zeynan ZeynepUlku Biz devamlı gidiyoruz ama pandemide ortam nasıl onu merak ediyorum. Gökalp hocaya gidiyoruz çok memnunuz. Emil hocayı da tavsiye ediyor kendisi çok yoğun olduğu için. Burda çok yazan olmuştu Gökalp hocaya gidiyorum diye. Bakalım yakın zamanda gidip ortamı görmüş biri çıkacak mı 🤔