defnesmomm Fatma60 canım, eğer imkanınız varsa mustela stelatopia yüz kremi denemeni öneririm. Hem alerjen madde içermiyor hem de çok güzel nemlendiriyor. Trendyolda filan uygun fiyata bulabilirsin bakarsan.
KkadriyeE Fatma60 allah korusun ama egzama olabilir saf zeytinyağı sürmeye devam et ama bide doktora git şu durumda en azından sağlık ocağını ara doktorunla görüş o bi yol gösterir geçmiş olsun
Tgcmrt35 Fatma60 zeytinyağ sürme yüzüne canım bir kaç yorumda okudum, cildi kuru olduğu için her fırsatta bebek nemlendirici ile nemlendir bepantol olur ben mustela kullanıyorum çok memnunum benim oğlum da eğzama var ayrıca advanten ağlama kremi kullanıyorum
Eliseninannesi Fatma60 o zaman sebamed in kremi var canım ben kullanmadım da iyi diyorlar bi araştır istersen
5806derya Ben her banyo sonrası sebamed bebek yüz kremi kullandım hiçbir sıkıntı olmadı nemlendirici kullan vücuduna da yüzüne de