Ozgeasya merhaba aynı bebeklerimizin günleri canım benimkiler ikiz kız,küvezdeler sağarak gece gündüz çoğalmaya çabaladım ,günde bir kere gidip emzirme denemesi yapıyorum. ,kısa sürede yorulup uyuyorlar birkaç kez uyandırıp uğraşıyorum ,önceki günlere göre ilerledim ,sende denemeye devam et ,bırakma,aç kaldığında ver öncelikle,erken doğan bebekler biraz daha güçlenmeleri gerekiyor bu dönemde bize düşen görev yılmadan uğraşmak💪🏻