Merhaba hanımlar, oğlum 5,5 aylık oldu ve son 1-2 haftadır çok bagırıyo sanki sinirleniyor gibi. Doktora götürdük ağrısı mı var diye doktor bişeyi yok herşeyi normal görünüyor dedi. Ama sürekli aglamayla karışık bagırıyor sanki bişeye kızıyor gibi. Sürekli sevip şefkat göstermeye çalışıyorum, eşimle asla yanında bagırmadık nereden huy edindi bilmiyorum. Benimle aynı durumda olan varmı? Tecrübesi olan varsa benimle paylaşsın lütfen