Annecikler merhaba. İkizlerim var 71 günlük. Gündüz uykuya dalmaları biraz zor oluyor. Ya meme emerken ya da kucaktayken uykuya dalıyorlar yataklarına koyunca uyanıyorlar. Bunun bir kolay yolu var mı acaba? Belki bazı anneler pratik bir yolunu bulmuştur kendince 😅 beşiklerinde dönence de var oraya koyuyorum bu arada 30 dk filan oyalanıyorlar anca 🙈