Sum87 Oğluma aldıklarım boydan tam oluyor ama beli hep bol totosundan düşüyor . Sizde öyle oluyor mu oluyorsa napıyorsunuz . Terzide pens attırsam mı ya da lastik koyarlar mı acaba 🤔
Sarisin Sum87 Belinin iç kısmından küçük bi delik açıyorum makasla tel tokayla da lastiği geçirip önde birleştiriyorum iki ucunu 😊