BusraElaa Anneyim07 Burnu tıkalı olabilir. Gün içinde uykusuzluktan yorgun düşmüş yorgunluktan uyumuyo olabilir. Kokunuzu sıcaklığınız biraz daha istiyo olabilir. Üzeri çok kalın oda çok sıcak olabilir. 😊
Ayvaaaaa Anneyim07 canım benimde öyle anlatılmaz yaşanır haldeyim. Ama biz düşük doğum ağırlıklı prematüre doğduk meme emmiyor doktor bunlara bağlıyor bizim durumumuzu. Sizin böyle bir durumunuz var mı
Ayvaaaaa Senabilgin nasıl bir hata yapabiliriz, bu çocuğu doktor da uyuyamıyor biz hata yapıyoruz doktorlarda mı hata yapıyor anlayamadık şu an sizi 🙄
Ayvaaaaa Alpcan canım sende beni takip et, bebeğimin derdini anlatayım mı demem gerek. Takibe takip 🙄🤭😬o zaman burası niye var ki, verin hesaplarınızı yoksa konuşmayız 😂😂😂
Ayvaaaaa Anneyim07 o zaman hastaya eğer burnu falan tıkalı olabilir, biz bilmesekte bebek tuvaletini yapabiliyor bile olsa gazı olabiliyor, sıcak olabilir veya uykuya dalamama huzursuzluğu da olabilir ☹️
Kasimmelegim Anneyim07 3 aylık olana kadar öyle olur canım hemşire dedi ben de aynı durumdayım 40 ikiz bugün cikti
Kasimmelegim Ayvaaaaa bağırsakları tam gelişmediğinden huysuz oluyor cnm 3 aya kadar biraz sabır bende aynı durumdayım
Kasimmelegim Ayvaaaaa daha çok sıkıntı ama eğer kullanmak istersen gaviscon tozu War onu kullanırsan bebeğin rahatlar
Ayvaaaaa Senabilgin hesabınızı veren sizsiniz, bu kadar insana böyle bir algı yaratan sizsiniz ve bu kadar insanın böyle düşünmesine sebep olan sizsiniz bence bir durup düşünün isterseniz 😏
Glin89 Anneyim07 canım benim oğlanda uyumuyordu ve sürekli aglıyordu sünnet yaptırdık çünkü bitik olmuş ondan dolayı uyumuyormuş rahatladı sünnetten sonra 2,5 aylık benim oğlumda sende bi göster istersen pipisini