CaglaGenc
Bişeylerin düzene girmesi için herşeyin çok başındasın 😊 şimdi gece gündüz kavramı olmadığı için bazen gündüz uyur gece uyanık kalır bazen tam tersi 🤪 sağlam kal taze anne bebeğinin sana ihtiyacı var 💕
deletedmom913
[bilinmeyen] 9 günlüğüz ve durum bizdede aynı canım gündüz uzun süreler deliksiz uyumasına karşın her gece 3 te uyanıp saat 6 ya kadar oyalanıyor... sabah olduğundan emin olunca tekrar uyuyot😁 ama arkadaşlarında dediği gibi henüz gece gündüz kavramını kavraması çok zor çok küçük... inşallah büyüdükçe düzen oturturuz canım...sende bir süre sonra onunla beraber yaşamaya alışıyosun yani sen onu değil o seni alıştırıyor😁 biz ayaktayız mesela... bende gece olan uykusuzluğu telafi etmek için gündüz o uyuyunca uyuyorum... hayatımız bir nevi ona endeksli... tek iyi olsun diyorum uykusuzluk problem değil
Thesra
[bilinmeyen]
Hemen hemen butun bebekler ayni geceyle gunduzu karistiriyorlar genelde 6. Haftadab itibaren ayirimi anliyorlar herhangi bir sorun yok yani canim
deletedmom913
[bilinmeyen] sorun yoktur inşallah canım 😊
Thesra
[bilinmeyen]
Rica ederim💐💐💐🤗
Cicianne
[bilinmeyen] benim kızım 3 aylık daha yeni uyku düzeni olmaya başladı bikere 40ı çıkana kadar gece gündüz ayrımı olmaz ondan sonrada alışırsa şanslısın 😊
CaglaGenc
[bilinmeyen] benim kızım 5 aylık tam uykusu düzene girdi diyorum bütün gece ayağa dikiyor bizi yaşına kadar böyle gidermiş. Ümidim yaşından sonra kesintisiz gece uykusu 😍🙏🏻