Bebgim iki aylık olmak üzere sabahtan gündüz hiç ama hiç uyumuyor memede olmadığı her an ağlıyor sürekli meme veriyorum bu sefer kusuyor gazi birikiyor artık napacam bilmiyorum tuvalete gidemiyorum kişisel bakım sıfır.ben kişisel bakımına önem veren gezmeyi seven biriydim hamileyken bebegim olsun kendimi salmayacak onla dışarıda gezecek hatta 40ı çıkmadan gezerim diyorum tabi o zaman korona illeti yoktu.geeci şuan korona olmasa da gezemezmişim çünkü sürekli ağlıyor kurduğum hayaller boşaymış bu durum çevremdekiler büyüyünce biraz düzelir diyor ama burdaki portalda bakıyorum 6 aylık 9 aylık fark etmiyor anneler hep bunalımda ben bebeğime gezmek dolaşmak istiyordum şimdi eve tıkılıp kaldim üstüne bir de sürekli ağlama sesleri artık bunalıma girmek üzereyim.