Miraet09
Hiç birşey olmadı canım, aynı düzeni nasılsa öyle devam etti ben ateşi çıkacak diye çok endişe etmişim boşuna evham yapmışım , birşey olmadı. Sadece ebemiz ne olur ne olmaz diye eczaneden taylol şurup aldırdı ateş düşürücü 38 olursa bir kaşık vermemi söyledi. Ama ilaç her zaman en son çare ilk önce eklemlere soğuk uygulama yapardım. Ama ateş falan görmedik 🙏