Cnprtk a grubu ve b grubu olarak iki aşı var biri 3 doz biri 2 doz hangisi hatırlamıyorum ama biz 2 doz olanı yaptırdık 7. Ve 13. Ayda. Diğer grubu 8. Ayda başlasaydık 3 doz olacaktı. 13. Aydaki aşımızı yaptırmaya gittimizde 3 doz şeklindeki diğer grubuda hatırlatmıştı doktorumuz 2 doz şeklinde yapılacak diye. Geç yaptırınca doz sayısı düşüyor dediğiniz gibi ama bir problem olacağını sanmıyorum çünkü ben iki doktora gidiyorum. İkiside böyle bir problemden bahsetmedi. Başkada bilgim yok maalesef 🤷🏻♀️