Sdagllc oda sıcaklığında diyolar ama malum hava 40 derece ye yakın ben buzdolabina koydum
emzirmeden yarim saat önce veya emzirdikden 2 saat sonra en uygunu çünkü süt demir emilimini azaltiyor ama malum bebislerle uymuyo zaman olayi bazen genelde sabah kalkinca bazen gün ortası .. birde kaşıkla verecekseniz metal kaşık olmasın bambu yada porselen kaşıklar varya baharat kaşığı gibi ondan kullanın ben 0.5 in az üzerinde ayarlayp agzina sıkıyorum