Sarenisabali15 Bebegim 1 aylik oldu kakasini iki uc gunde bir yapiyodu ilk zamanlarda simdi 1 aylik 1 gun arayla bir kere yapuyo bu gun cok zorlandi bu durumu yasayan var mi neden acaba
gezentianne Sarenisabali15 Biogaia bitkisel probiyotik damla cok iyi geliyor. bizim kaka sorunmz yoktu ama doktor vermişti sadece anne sütü alıyorsa normal diyorlar
Zuluu Sarenisabali15 benimkide ishal bi turlu gecmedi ishali kirkli oldigu icindir diye dusundum ama bilmiyorum
Kuzuannesi Sarenisabali15 macun kivamli yada keci oisligi gbi ise kabizdir. Ama normal kivamda ide onemli dgl. Kabizlik varsa hergun 1 2 cay kasigi su icirebilirsin. Ve probiyotik takviyesi
Sarenisabali15 Pelin87 ucgunde bir yapti zaman zeytin yagi verdim 1 gun arayla yapmaya basladi tekrar bu durum yasanirsa deniyim zeytin yagini tesekkur ederim
hira5bugra- Sarenisabali15 bu sürede yemenize dikkat etmeniz gerekiyor katı gıdalardan bir süre uzak durmalısınız kayısı hoşafı yeşil sebzeler bol bol tüketmeye çalış salatalık marul yeşil fasulye gibi