Pnrkayra eğer bir süredir gittikçe katılaşıyorsa kabız oluyordur ama bazen katı bazen sıvıysa ve katılığı çok fazla değilse sorun olmaz zaten yenidoğanlar sürekli ıkınır merak etme katılaşmıyorsa. Doktorumuz o zamanlar demiştiki bağırsakları çalışır yenidoğanların ama poposuna geldiğinde ittirmesi gerektiği bilmez böyle böyle öğrenecek geldiğinde ittirmesi gerektiğini diye. Cidden zamanla öğrendi eskiden herzaman solucan gibiydi kıvranırdı hep şimdi uykuda bile hareket etmeden patır patır hem gaz hem kaka yapıyo şaşıyorum 😀