Selam hanımlar oğlum 10 ay 20 günlük 1aydır emekliyor şu sıralarda yürümeye pek bi hevesli tutunup kalkıyor 😍alttan 2 dişimiz var şimdi üsten 4 dişi birden kabarık çıkamadı gitti🦷 gece uykuları çok kötü bu ara👁gündüzleride uyumaya direniyor . Tek söylediği şey dedee ve kendince birşeyler😂Sizin bebişlerde durum ne 😍