Almirenaa32 Marketlerde vaemış. Bens ütaşa denk gelmedim ama diger soyledigin yogurtlar hakmardan şoktan alıyorum.
Buniçim kova yoğrt ve mis günlük sütle mayaladığım ekşi olmuyor. Güük sütü fokue fokur kaynatmaya gerek yok vitamini ölür. Kaynamaya yakın kapatıyorum. Ilımaya bırakıyorum. Tadı güzel oluyor 500 ml süte 2,5 yemek kaşığı dolu dolu yoğurt koydum. Sütle ılıştırdım. Süte parmsgımla 7 sn. Dyaabıcak kıvamda oldu. Cam kavanoza mayaladım. Deneyin isterseniz tadı güzel oldu ekşilik yok. Kavanozun kapagina oecete koydum kapadim firina koysum 6 saat mayalandı peceteyi cikarip birde 6-8 saat buzdolabinda beklettim taş gibi oldu.