Kızım 9 aylık. Yanımda yatıyordu. Emerken ikimizde uyuyakalmışız. Sonra cadı kızım uyanmış emekleyerek gide gide yataktan düşmüş. Birden ağlama sesine uyandım. Baktım yanımda yok. Yerde ağlıyo kucakladım hemen. Kucagima aldığım gibi fışkırarak kusmaya başladı. Çok korktum internet ten düşen çocuğun kusmasina baktım kafa travması geçirebilirmis yazıyordu hemen eşimi arayıp hastaneye gittik. Tomografi çekildi. Temiz bisey yok çok şükür. Çocuklar düştüğü zaman tekrarlayarak kusarsa uyku hali olursa ateşi çıkarsa kafa travmasi gecirebilirlermis. Ama düştüğü gibi bir kereliğine kusarsa çok ağladığı için kusmus da olabilirmis. Canım anneler ben çok korktum bebeğinizi düşmeyecegi biyere yatırın. Allaha emanetler hepsi bizim verilmiş sadakamiz vardı hastaneye gidene kadar kolu çıktı mı kafada bisey var mı diye ağlamaktan helak oldum vicdan azabı çektim. Bir daha asla yatağımda yatirmicam