Ki zlar oğlum 12. Aya girmek üzere uykuyu seviyo uyku eğitimi de var ama bu ara iki saate bir uyanıp emmek istiyo beni emzik niyetine kullanıyo . Emzirmediğimde de ağlamaktan uykusu kaçıyor ve uyumuyo normalde 10 saat gece uykusu olurdu şimdi 5 saat anca gece uykusu uyuyo . Memeden kesmek istiyorum ama çok kararsızım bana bi akıl verir misiniz yalnış bişey yapmak istemiyorum. Ama böylesi de hem beni hem oğlumu yıprattı uykusuzluk