Cennetkusum Arakadaşlar 2 ay 17 günlük bebegim var havalarda ısınmaya başladı nasil giydirecegimi bilemedim.hastalanir üşütür diye tedirginim.siz nasil giydiriyorsunz?
_sutepe34 Cennetkusum bacakları üşümesin dikkat edin onlar bizim gibi değil evet hava sıcak ama onlara sıcak gelmiyor bn bunu denedim bebeğim rahatsızlandı
aycan16 parksuho bana üşür gibi geliyor ya :) kolsuz zibin uzerine ince penye giydiriyorum bende ama ne giydirsem kararsizim
Cennetkusum parksuho Oyyy maşallah allah bağışlasın canim .. ben kıyamıyorum üşür diye giydiremiyorum boyle. Siz nerdeydiniz bu arada