Benim kızımda 3 aylık başladı şimdi 10 aylık. 10 gün yapmadığı oldu yaptığında çok zorlaniyodu kakasini çok sert yani kabız olarak çıkarıyodu doktora götürdüm fitil,damla ve bağırsak düzenleyici şurup verdi yinr fayda etmedi bi tek fitil ediyodu ama ona alışma olabilirmiş kakasini o olmadan yapmayabilirmis sonra bıraktım ilaç kullanmayı hep sıvı gıdalar verdim yeni yeni düzeliyor yani kafaya takılacak bisey değilmiş kendi kendine yapıyor bi süre sonra. Şuan kızım 2 3 güne bir yapar arada kabız gibi arada yumuşak gibi felan çıkarıyor.