Yasemin000 Arkadaşlar kızım bir yaşında ve hala dişi yok sorum şu ki neler yediriyorsunuz acaba pilav tavuk çorba vs yiyor yemek olarak neler veriyorsunuz mesela ben kuru fasulye nohut veremiyorum aşırı gaz yapıyor et veremiyorum dişi yok diye ya da sert bir şeyler veremiyorum fikir olsun birbirimize
Deletedmom318 Yasemin000 Herşeyden azar azar veriyorum. Disimiz 10 aylıkken çıkmıştı 10.ayina dekte sert şeyler verdim damakları ile ezip yiyiyordu
Esmaky Yasemin000 cbm hc uzulme dis ckmadi dye bende oyleydm 10 ayllkrn 2 tne cikrdi smdi 13 aylik hepsini pespese vikrtti suanda 7 tne dis va r
Areliko Yasemin000 10,5 aylığız diş yok ben herseyden veriyorum damaklarıyla eziyor sert havucu bile parçaladıgını biliyorum bence ayrım yapmayın rahatsız olmadığı herseyi eline verin yesin onlar çok akıllı bıdıklar 😊
Sevdaysl Yasemin000 canim hazırlıklı ol bianda ikişer üçer çıkcak 😊 benim oglumunda dişi yaşından sonra cıktı 3 ayda 7 ’tane patladı maşallah😊 zaten istahsizlik başladı pilav pek sevmedi bizimki çorba tarzi şeyler muhallebi irmikli biseyler meyve sebzeleri de biraz.eziyordum
Yasemin000 Deletedmom318 şu an yemek olarak neler yediriyorsun yani kendi yemeklerinden veriyor musun
Deletedmom318 Yasemin000 Şimdi 1,5 yaşında. 1 yaşından beri biz ne yiyiyorsak onu veriyorum. Çok tuz kullanan biri değiliz az tuzsuz oluyor yemeklerimiz az tuzlu, salçalı,et sulu vs bize ne yaparsam aynı şekilde onada yediriyorum 😊
Semaaa0921 3 ana 3 ara öğün şeklinde gidiyorum bir tatlı bir tuzlu olarak Ana öğünlerde kendi çorbasını muhallebisini yiyor ara öğünlerde de yoğurt ve bizim yediklerimizi yiyor 11 aylık
Yasemin000 Semaaa0921 Allah bağışlasın inşallah ben de öyle yapıyorum dişi bir çıksa neler yiyecek ama 😂
Emir35 10 buçuk aylık oldu oğlum 2 gün önce dişi çıkmaya başladı.Ama bu zamana kadar her şeyi verdim damaklari ile sanki dişi varmış gibi ısırıp yiyordu
Yasemin000 Areliko salatalık felan küçük küçük veriyorum köfte de veriyorum bazen sert tavuk et vs olduğunda yutamıyor bende çiğneyemediğinden midesini ağrıtır diye vermiyorum inşallah hemen çıkarda bu soru işaretleri kalkar ortadan😊
Emir35 Yasemin000 huysuzluk oldu ama oda her zaman olan bı şeydi.Gecesinde hiç sorun yoktu.sabah uyandığında şans eseri farkettim . Bugüne kadar cikarmayinca yaşını bekleyecek heralde deyip hiç bakmiyordum.😃
Cennetinsusu Benim kızımın dişi 14.5 aylıkken çıkmaya başladı. Ben et veriyordum, yiyordu. Evet diş olmayınca yiyeceği şeyler maalesef kısıtlı oluyor
Yasemin000 Sevdaysl maşallah ya şu an iştahsız zaten sürekli mıy mıy ağlıyor eller hep ağzında yavrumun 😞 inşallah hemencecik çıkar