Merhaba, bebeğimin yüzünde yaklaşık 2-3 aydır Bu şekilde lekeler var. O zamanlar doktora sorduğumda bakmadan normal dedi sanırım o tam görmedi. Şimdide bu durumlardan dolayı hastaneye götüremiyorum çünkü benim bebeğim 28 haftalık doğan, kronik akciğer hastası olan bir prematüre.. aynı zamanda da beyin kanaması geçirdiği için hidrosefali hastası.. yardımcı olabilir misiniz hiç böyle bir leke ile karşılaşan oldu. Resim atmaya çalıştım ama olmuyor nasıl atacağım yardımcı olur musunuz